Sider

søndag den 6. oktober 2013

Halloween oppyntning

Bagerst på billedet ses zombierne fra igår, som jeg lovede at vise hvordan jeg brugte på et festklædt bord. Når jeg skal holde Halloween hygge fest, så ser bordet sådan her ud og jeg syntes selv, at det er rigtig hyggeligt. Billedet nedenunder er samme bord - bare uden ovenlys. Det er sgu da (U)hyyyggeligt.....


I mørket ser bordet sådan her ud :) Jeg glæder mig meget, rigtig meget til, at skulle have tøserne på besøg til Halloween hygge :)


Tallerkener og servietter med servietholder. Holderen er selv lavet. Forøvrigt super nemt. Det er bare et stykke af en toiletrulle malet med orange akrylmaling og så skrevet på med en tynd spritrush. Super nemt og super fedt til Halloween temaet :)


Her er servietholderen, som almindelig bord pynt. Den kan bruges til begge dele, hvilket er hamrende smart, hvis der lige skulle mangle lidt ekstra pynt på bordet. De er lidt rå i det, hvilket jeg rigtig godt kan lide :)


Kopperne, som er en del af det sæt, som servietter og tallerkener hører til er brugt her, som bordpynt med kaffebønner i. Det er bare rigtig hyggeligt og så dufter det dejligt mildt af kaffe :)


Her er bordet igen, bare set fra den anden side med dødningehoveder. Det er bare så fedt med lidt uhygge midt på bordet :)


Lidt nærmere kig på bordpynten. Græskar lysestagerne er købt sidste år. De har været flittigt brugt både i år og sidste år. I år er de bordpynt på festbordet :)


Denne lysestager skifter tema alt efter hvilken højtid vi er i. Den er pyntet med origami græskar i rød og orange. Den giver lige lidt ekstra højde på bordets pynt og det kan jeg rigtig godt lide :)


Halloween guirlander. Lavet af papir og pap figurer. Græskar, bloddråber og en flagermus. Det er bare perfekt til Halloween *uhuuu* De hænger på de to stue døre og mellem vinduerne. 

 

Happy Halloween!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar