Sider

torsdag den 29. august 2013

Mobilholder

Nu kan jeg altid finde min mobiltelefon, hvis jeg bare husker hvor holderen er :) Jeg elsker farver så det er ikke så svært, at finde denne her, som altid er på mit natbord. Den er super hurtig at lave og meget nem samtidigt. Den koster ikke alverden og da vi havde det hele derhjemme, så skulle vi ikke engang til, at købe tingene. 

Er den ikke fin?



Det skal du bruge:

En toiletrulle
Tegnestifter
Washitape



Sådan gør du: 

Tag toiletrullen og mål, hvor stort hullet skal være for, at den passer til DIN mobil telefon. Jeg har lavet lidt luft på begge sider, så den også er til, at få op igen uden alt for meget besvær. 




Marker hvor stort hullet skal være og klip/skær hullet ud. Afprøv om hullet passer til din mobil telefon. 


Sæt din telefon i hullet og prøv dig frem med, hvor hullerne skal være så den kan holde balancen. Vores telefoner er temmelig tunge i det, så det var nødvendigt med 2 tegnestifter, en i hver side. Tegnestifterne sidder til støtte bagpå mobilholderen. 


Prøv dig frem med hvordan fødderne skal sidde i forhold til, at holde din mobiltelefon. Som det ses her, så prøvede jeg også lidt højere oppe med fødderne, men så væltede min mobil hele tiden, så måtte flytte hullerne længere ned. Nu har den så fået fødder og er klar til pyntning for toiletruller er ikke det kønneste. 


Nu tager du den washitape, som du godt kan lide. Jeg syntes den her var ganske fin til mit lille projekt. Den lyser godt op, så jeg altid kan finde min mobil, når den sidder i sin holder :)


Nu putter du en stribe tape på af gangen, indtil du når tilbage til hvor du startede. Den sidder lidt skævt denne her, men det ses ikke til sidst. 


Fold den ind i enderne, så for du et mere færdigt look. 


Nu er du hele vejen rundt og den er færdig til brug :)


Den ser sådan her ud, når den er færdig. 


Når vi oplader vores telefoner (det sker tit, den bliver jo brugt), så vender vi bare telefonen på hoved ned i holderen, da dens stik sidder i bunden af mobilen. 

Lavet af PeacefulAngel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar