Sider

tirsdag den 13. august 2013

Ørering uden hul i øret

Jeg elsker smykker og ville så gerne have huller i ørene, men det har jeg ikke endnu, så da jeg fik en masse smykker af en veninde, så faldt jeg over denne skønne tåring. Jeg kan bestemt ikke lide, at have ringe på tæerne, så jeg ville egentlig have smidt den ud, da jeg ser nogle hjemmelavede ørering på Pinterest (hvor ellers :)), hvor folk ikke havde hul i ørene. Det var da bare super fedt, så jeg måtte lige prøve om jeg kunne finde en løsning med denne ring. 


Her er tåringen så, som den ser ud før den kommer til, at blive til en ørering. Jeg prøvede at sætte ringen flere steder, men den sidder bedst, som vist på billedet nedenunder. 

Jeg tog ringen lidt fra hinanden, så jeg kunne få den ind over øret og når jeg syntes den sad rigtigt, så klemte jeg den fast til øret. Den kan sidde der hele dagen og du kan gøre som du plejer uden den falder af. 


Det ligner at jeg har fået en piercing, men den er ganske uden hul :)

Lavet af PeacefulAngel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar