Sider

fredag den 13. september 2013

Chokoladekage i en fart

Skal du have en kage lige nu?, så er den her virkelig nem og smager vidunderligt. Den er hurtig at lave og er skøn i smagen, syntes jeg :) Jeg ved det, det er endnu en chokolade kage, men det smager altså bare så dejligt ;) Elsker chokolade så meget :)

Opskriften:

2 spsk kakao
2 spsk sukker
3 spsk sirup
4 spsk vand
2 spsk mel

 

Det hele blandes ned i koppen og blandes rigtig godt sammen. Det er nemmest, hvis du putyter de våde vare ned i først, så sidder inden af de tørre vare fast i bunden. Når det er blandet rigtig godt sammen, så puttes den i micro ovnen i 3 minutter. Jeps, det er hamrende nemt :)

Husk, at micro ovne ikke er end, så det kan være at din kage skal have mere eller mindre for, at blive perfekt. Min micro er en gammel sag og er ikke så stærk. Start med 1 minut og 30 sekunder og lig så et halvt minut til hver gang du ikke syntes den er god nok. 

Puha, KopKager er et farligt bekendtskab for mit væggtab - mon de kan laves lækre med få kalorier?! Den er bedre end de andre to jeg har lavet, men stadig meget energiholdig, men det er kage jo :)

Energi fordeling:

305 kcal
5 gram protein
1 gram kostfiber

Lavet af PeacefulAngel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar