Sider

onsdag den 11. september 2013

Juleengle, Part 1

Kan du huske papirclips englene? De, som var det første i mit Projekt Julepynt 2013? Klik her for, at se hvordan jeg ser ud og guide til hvordan de laves. Disse engle er lavet på den samme måde, bare med en lille forskel. Her er en mere julet variation :)

Det du skal bruge ekstra i forhold til de andre er nogle røde stjerner, som jeg har haft købt i et pynte sæt for længe siden. Der er allerede hul i dem, så det er rigtig nemt. Jeg brugte bare to til den her, det syntes jeg så fint ud. 

I mellem step 3 og 4 skal disse kommes på. Du trykker dem bare langsomt ned over clipsen til de sidder der hvor du vil have dem. Jeg syntes de skulle være en del af kjolen, så jeg puffede dem derned. 


Sådan ser det ud, når de sidder på deres plads. 


Her er den færdige engel, hvor pynten er blevet flyttet lidt på, men stadig er den sød at kigge på. Pynten kan flyttes rundt som du gerne vil have det. 



Lavet af PeacefulAngel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar