Sider

torsdag den 12. september 2013

Nyt liv til tør mascaraen

Ih, hvor er det træls, når ens mascara bliver tør, fordi jeg bruger en anden i mellem tiden :) men det er der jo heldigvis en løsning på, som er nem og billig. Nu kan du redde din mascara virkelig hurtigt og få bløde vipper på samme tid. Det er bare så dejligt. Jeg syntes min mascara er blevet endnu bedre nu, hvor den er blevet fugtet lidt mere ;)

Det skal du bruge:

Plejende creme*
Tørret mascara

* Tror en helt almindelig creme virker lige så godt ;) Jeg har brugt en uden parfume, for en sikkerheds skyld. Det skal jo op til øjnene og da det er et sart område, så vil jeg helst være helt sikker på, at der ikke er parfume i :)


Sådan gør du:

Tag lidt af cremen på mascara børsten, som vidst nedenunder og put den tilbage i flasken. Det kan være en god ide, at røre den lidt rundt nede i flasken, så creme og mascara bliver blandet. 


Nemt ikke? Næste gang du skal bruge den, så er den fin og lækker igen :) Det er bare så nemt og dejligt, at redde en mascara. Det er jo ikke det billigste at købe ind ;)

Lavet af PeacefulAngel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar