Sider

onsdag den 4. september 2013

Washi tape klemmer

Der er da ikke noget mere hyggeligt end farver i ens hjem, så jeg tænkte at nu ville jeg lige opdatere vores klemmer en lille smule. De er jo så kedelige sådan nogle træklemmer. Jeg elsker farver og disse klemmer skal bruges til et projekt. Projekt to do liste er et projekt om, at få lavet en to do liste, som faktisk virker og er nem at opdatere og den skal ikke være til at overse :) Det bliver den heller ikke - bare vent og se ;)

Det skal du bruge:

Træ klemmer
Washi tape
Saks


Sådan gør du:

Jeg ved det, det er super simpelt. Du sætter bare tapen på klemmen og klipper den til, så den passer bedre til klemmer og så er de faktisk færdige :)

På billedet herunder ses det, at min tape ikke passer til klemmen og så klipper jeg bare stykket af og sørger for at glatte tapen rigtig godt ud, så den ikke falder ud.


Her er de to slags klemmer, som jeg har lavet til projektet. De blå er til min roomates to do liste og de røde er til min egen liste. Nu mangler e bare en magnet - jeg skal bare lige skaffe nogle først. 

 

Her er de alle sammen. Det var hvad vi havde af træklemmer, så vi må få seks hver at gøre godt med, indtil vi får købt flere :)


Det bliver en bare så godt det her projekt to do liste :)

Lavet af PeacefulAngel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar